Post by cajusadustpol on Mar 12, 2022 2:33:20 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Flippy Knife ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Flippy Knife IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk ökar nycklar ▞▞▞
▞▞▞ Flippy Knife 2022 version ▞▞▞
Jag gillar sona spel som man fastnar för det är därför jag tycker om det här spelet
Bra spel att bara börja spela och få kläm på. Ett förslag som jag skulle säga är att kistan ska ha en slumpmässig mängd mynt du kan få. Det lägsta du kan få är 100 mynt och det högsta 1000 mynt. Det verkar bättre för den kistan än att bara få ut 150 mynt ur den.
Flippy Knife Экшен gtj
Den var BRA
Anständigt spel förstört av reklam. Om du måste bryta spelflödet med annonser, gör du det fel, grattis, ditt spel är inte längre ett spel och är nu en smutsig kassako av girighet. Jag skulle betala för inga annonser om jag kunde få en anständig del av spelet utan ohoppningsbara annonser för att få en bra känsla för spelet. Mitt råd, spela något annat, det finns mer rättvisa gratisspel där ute, det här är inte ett av dem.
Gud spel
BH-app
Jag brukade älska det här spelet i skolan, men när jag kommer tillbaka för nostalgi blir jag bara irriterad på den ständiga reklamen.
Det är svårt.
bästa spelet någonsin
Det här spelet suger, det är väldigt svårt att spela, du måste få det perfekt för att vinna
Flippy Knife Acțiune rgnp
Bra underhållning
väldigt lite till spelet. vänd kniven, titta på tio annonser, vänd kniven. bonusar för att titta på annonser är skräp. de försöker uppenbarligen få dig att betala för att ta bort annonser. varför inte bara lägga ut den till försäljning för det priset och bli av med annonser från början.
Häftigt
Väldigt bh
Spelet i sig är ganska roligt men jag ger det en 3-stjärna för att ha annonser vart femte kast med en kniv gör det inte särskilt roligt det skulle vara bättre om det var färre annonser
Trevligt koncept, uppslukande med alla de olika bekanta knivarna.
Var bra men du tröttnar ganska fort
Vänd knivkraft för att titta lägg vändkniv miss klocka lägg vändkniv klocka lägg till chans för fler mynt om jag tittar lägg till passkraft för att titta lägg till avinstallera
Jättebra spel när Man har tråkigt ladda ner!Väldigt kul och det är beroende av framkallande alltså så är det väldigt kul.
Lite kul men annonserna är alldeles för aggressiva. 30 sekunders helskärmsannonser för varje minuts spelande. Nej tack.
det är ett riktigt coolt spel. visst gillar jag inte annonserna, men hey, alla gratisspel kommer att ha dem. allt som allt är det ett riktigt roligt spel för att blåsa av lite ånga eller bara vill kasta några knivar på saker!
missförstå mig inte det här spelet är väldigt roligt, men varför är fight mode premium nu som det inte var förut?
Trevligt flippspel
Det är riktigt roligt men lite jobbigt
Det är okej antar jag. En del fysik är inte 100% korrekt när det gäller åt vilket håll kniven skulle snurra när den vänds, eller om var bladet faktiskt skulle "fastna" när det först landar. Specifikt skulle macheten inte fastna där bladet skulle initialt.
Быстрые Кроссворды на русском Словесни nlxz
så många annonser att du glömmer att du spelar ett spel. Spelet i sig är i bästa fall ganska meh.
Mycket roligt spel jag gillar det mycket
Det här spelet var riktigt coolt. Jag hade nästan slagit alla märken eftersom jag ville låsa upp kaststjärnan (som såg riktigt fantastisk ut) och jag startade spelet idag för att alla mina framsteg var helt borta. jag är såååå arg. lyckligtvis gjorde jag inga köp eftersom det inte finns någon återställningsknapp för köp. bara varför?? Jag har inte uppdaterat eller avinstallerat spelet. Jag spelade det för åtta timmar sedan. Jag kommer att avinstallera nu. SPELA INTE DETTA SPEL. annonserna gör det nästan ospelbart ändå.
Spelet är väldigt roligt, det enda som är dåligt är all reklam.
behå
kunde ha mer att göra. och på vissa bomnivåer skär inte kniven träet eller sticker in oavsett hur bladet landar på träet